tus koçları

methotrexat35
VIP
VIP
Mesajlar: 34
Kayıt: Çrş Nis 19, 2017 10:43 pm
Reputation: 14

tus koçları

Mesaj gönderen methotrexat35 » Cmt Mar 16, 2019 3:17 pm

arkadaşlar malum şu an piyasada b şekilde bir sürü grup ve sayfalar var.merak ettiiğim tuspecial vip e giren oldu mu ? memnuniyet durumları nedir? genel olarak diğer gruplar hakkında da bilgi veren arkadaşlar olursa sevinirim teşekkürler



Kullanıcı avatarı
Dr.aycha
VIP
VIP
Mesajlar: 21
Kayıt: Pzr Mar 10, 2019 11:47 am
Reputation: 69

Mesaj gönderen Dr.aycha » Cmt Mar 16, 2019 3:40 pm

Arkadaşım tusspeciala girdi gruptan memnundu da kendinden memnun değildi. Grupta iyiler kötüler varmış. Ama işi öğrenciye yaptirmalari çok iyi :) zorla dahil ediyorlar benimki öteki türlü çalışmazdı. spot paylaş soru paylaş kısmı senden sonra toplayıp soru falan soruyorlarmış arkalarından henüz kandirildim diyeni görmedim ve sessiz sedasizlar, birileri gibi gundem olmak icin konusup konusup hic bisey dememis gibi susmuyorlar ; yada tusta iyi yaptı diye 3-5 çocuğu toplayıp kopyala yapıştır eğitmencilik oynamıyorlar; yoğun basvuru var lütfen yerinizi alinci tayfa gibi de değiller. Piyasa da gerçekten olanı paylaşan üretmeyen kolaylastirmayan sahtekar çok ve para kazanmalari garip ve rehberlik
Olarak bizimki memnundu ama istediği yeri kazandı mi hayır. kısaca iş yine Sen de. Düşününce Tusspecial eleştiri almamak için işi yine öğrenciye bırakıyor gibi geliyor imece usulü dersane gibi bişey. Grup çalışmasını düzenlemiş oluyor. Ne kadar alıyorlar bilmiyorum isterseniz sorayim arkadasa o her gruba girdi 😅

neyaptın
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 7
Kayıt: Sal Eki 09, 2018 9:27 am
Reputation: 1

Mesaj gönderen neyaptın » Cmt Mar 16, 2019 9:14 pm

diğerlerine göre daha etik duruyorlar.

omerhekim
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 20
Kayıt: Çrş Oca 03, 2018 7:21 pm
Reputation: 7

Mesaj gönderen omerhekim » Pzr Mar 17, 2019 8:04 pm

Her grubu inceledim,girdim çıktım :) Bankotus tam bir sahtekar,Karakutu balon diye düşünüyorum...

omerhekim
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 20
Kayıt: Çrş Oca 03, 2018 7:21 pm
Reputation: 7

Mesaj gönderen omerhekim » Pzr Mar 17, 2019 8:30 pm

Tuspecial daha derli toplu görünüyor,ama sitesini inceleyip kendixniz karar verin tuspecial.com

omerhekim
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 20
Kayıt: Çrş Oca 03, 2018 7:21 pm
Reputation: 7

Mesaj gönderen omerhekim » Pzr Mar 17, 2019 8:35 pm

Tus koçu kavramına inanıyorum,ama sahtekar çok,alternatiflere göre çok ucuz görünse de kafası çalışan insanlar olarak benim gibi hepsiyle görüşün derim ben.'' Kontenjanımız kısıtlı'' diyenden uzak durun,KARAKUTU(Dr. Özkan Yükselmiş) ya ücreti sordum ''belli değil ama zaten kontenjan doldu '' cevabını aldım,yorumu size bırakıyorum...

Dreylulumsu
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 5
Kayıt: Pzr Mar 17, 2019 11:25 am
Reputation: 1

Mesaj gönderen Dreylulumsu » Pzr Mar 17, 2019 8:59 pm

omerhekim yazdı:
Pzr Mar 17, 2019 8:35 pm
Tus koçu kavramına inanıyorum,ama sahtekar çok,alternatiflere göre çok ucuz görünse de kafası çalışan insanlar olarak benim gibi hepsiyle görüşün derim ben.'' Kontenjanımız kısıtlı'' diyenden uzak durun,KARAKUTU(Dr. Özkan Yükselmiş) ya ücreti sordum ''belli değil ama zaten kontenjan doldu '' cevabını aldım,yorumu size bırakıyorum...
Aynen sana katılıyorum varya çok güzel yorum yapmışsın 👏👏👏👏 adam sürekli kopyala yapıştır yapıyor sayfasında ki spotlarda onu da fark ettiniz mi hocam ? Işte bi hoca şu çıkacak demiş bizimki screen yapıp paylasiyo hahahah sagol ya demi

Dreylulumsu
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 5
Kayıt: Pzr Mar 17, 2019 11:25 am
Reputation: 1

Mesaj gönderen Dreylulumsu » Pzr Mar 17, 2019 9:01 pm

Insanligina bisey demem iyi niyetli bir hocamız... ama gerisine yorum size

omerhekim
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 20
Kayıt: Çrş Oca 03, 2018 7:21 pm
Reputation: 7

Mesaj gönderen omerhekim » Pzr Mar 17, 2019 9:13 pm

Dreylulumsu yazdı:
Pzr Mar 17, 2019 8:59 pm
omerhekim yazdı:
Pzr Mar 17, 2019 8:35 pm
Tus koçu kavramına inanıyorum,ama sahtekar çok,alternatiflere göre çok ucuz görünse de kafası çalışan insanlar olarak benim gibi hepsiyle görüşün derim ben.'' Kontenjanımız kısıtlı'' diyenden uzak durun,KARAKUTU(Dr. Özkan Yükselmiş) ya ücreti sordum ''belli değil ama zaten kontenjan doldu '' cevabını aldım,yorumu size bırakıyorum...
Aynen sana katılıyorum varya çok güzel yorum yapmışsın 👏👏👏👏 adam sürekli kopyala yapıştır yapıyor sayfasında ki spotlarda onu da fark ettiniz mi hocam ? Işte bi hoca şu çıkacak demiş bizimki screen yapıp paylasiyo hahahah sagol ya demi
Sen de bugün kaydolmuş,direkt bu konuya gelmişsin,senin ne farkın var acaba :) İşte arkadaşlar tam bahsettiğim mevzu,kendi ayağıyla gelmiş :)

Dreylulumsu
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 5
Kayıt: Pzr Mar 17, 2019 11:25 am
Reputation: 1

Mesaj gönderen Dreylulumsu » Pzr Mar 17, 2019 9:45 pm

omerhekim yazdı:
Pzr Mar 17, 2019 9:13 pm
Dreylulumsu yazdı:
Pzr Mar 17, 2019 8:59 pm
omerhekim yazdı:
Pzr Mar 17, 2019 8:35 pm
Tus koçu kavramına inanıyorum,ama sahtekar çok,alternatiflere göre çok ucuz görünse de kafası çalışan insanlar olarak benim gibi hepsiyle görüşün derim ben.'' Kontenjanımız kısıtlı'' diyenden uzak durun,KARAKUTU(Dr. Özkan Yükselmiş) ya ücreti sordum ''belli değil ama zaten kontenjan doldu '' cevabını aldım,yorumu size bırakıyorum...
Aynen sana katılıyorum varya çok güzel yorum yapmışsın 👏👏👏👏 adam sürekli kopyala yapıştır yapıyor sayfasında ki spotlarda onu da fark ettiniz mi hocam ? Işte bi hoca şu çıkacak demiş bizimki screen yapıp paylasiyo hahahah sagol ya demi
Sen de bugün kaydolmuş,direkt bu konuya gelmişsin,senin ne farkın var acaba :) İşte arkadaşlar tam bahsettiğim mevzu,kendi ayağıyla gelmiş :)
Sana yemin ederim ben tus çalışan mezun bir öğrenciyim bugüne kadar hiçbir koçla çalışmadım, böyle yazmana şaşırdım ama senin de kendine göre haklı sebebin var , ama yine de hoş değil. Şu an yorum yazdığıma pisman ettin beni. Chatteki sorularıma bakarsan niye bugün kaybolduğumu anlarsın .. yazık ya

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj
  • Tus koçları(!)
    gönderen dr.ghk » Cum Ağu 03, 2018 11:47 pm » forum Destek NLP
    18 Cevaplar
    3629 Görüntüleme
    Son mesaj gönderen tuscul
    Cmt Ara 22, 2018 1:49 pm

“Destek NLP” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Google [Bot] ve 7 misafir