Güncel Donem 4 dershane tavsiyesi

Nasıl başardım ?,Hangi hoca/kaynağı seçmeli ?, Kitap değiştirmeli mi ?, Nasıl çalışmalıyım ? sorularını burada cevaplıyoruz.

Moderatör: hekim3541

oligodendrogliom
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 53
Kayıt: Pzr Haz 07, 2020 10:47 am
Reputation: 15

Güncel Donem 4 dershane tavsiyesi

Mesaj gönderen oligodendrogliom » Sal Haz 09, 2020 1:12 pm

DATA 17K
WORLD 12K
TIME 5K istiyor
Tusem bulundugum şehirde yok

Sizce hangisine kaydolmaliyim



drsha
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 20
Kayıt: Cum Şub 28, 2020 4:37 pm
Reputation: 2

Mesaj gönderen drsha » Sal Haz 09, 2020 1:20 pm

Dostum öncelikle şunu belirtmek isterim ki dershaneye kayıt olmak tamamiyle sürü psikolojiyle yapılan bir eylem. ben de dershaneye yazıldım ama inan ki öyle çok da bir faydasını görmedim. bence son baskı tusdata kitaplarını al kendin çalış. dershanede zaten kitabın tamamı anlatılmıyor. geçmişte en çok soru çıkan konular anlatılıyor ki zaten bunu tts çözerek kendin de anlayabilirsin. dönem 3'te ve 4'te öğrencileri kandırıp 24-36 aylık senetlere imza attırıp resmen haraca bağlıyorlar. hepsi kapitalist düzenin bir oyuncusu.şu fiyatlara bak 17k, 12k vs kolay mı para kazanmak?? ben tustima'a yazılmıştım ama bu dershaneyi tavsiye etmem. yazıldığım için o kadar pişmanım ki anlatamam. şuan ki aklım olsa, piyasanın en iyi kitaplarını tek tek alır, tts ile birlikte çözerek hallederdim. herkes dershaneye yazılınca sende o sürü psikolojisiyle yazılıyorsun işte. tabi ben fikrimi belirttim yine son karar senin. başarılar.

oligodendrogliom
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 53
Kayıt: Pzr Haz 07, 2020 10:47 am
Reputation: 15

Mesaj gönderen oligodendrogliom » Sal Haz 09, 2020 1:41 pm

Hocam tustime icin mi pisman siniz ,nedenlerini anlatabilir misiniz,bazilari cok övüyor, bazilari gömüyor,

tüberkülin
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 4
Kayıt: Sal Haz 09, 2020 2:13 pm
Reputation: -1

Mesaj gönderen tüberkülin » Sal Haz 09, 2020 2:18 pm

aktif Tusworld öğrencisiyim ben şahsen memnunum.

Drdtus20
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 4
Kayıt: Cmt Haz 06, 2020 9:02 pm
Reputation: 1

Mesaj gönderen Drdtus20 » Sal Haz 09, 2020 3:48 pm

Her dersi en iyi anlatan hocadan dinlemek en güzeli
Biyokimya (yavuz şahin) mikrop (feyyaz akay) ve pediatri (stagedoctors) 300-400 tl arası bi fiyata offline satıyorlar. Geriye kalan dersleri de kitapları alıp burdaki ses kayıtlarından ya da tts ile birlikte sadece okuyarak halledebilirsin. Dershane sadece programlı gitmek ve tus havasına girmek açısından kolaylık sağlıyor illa gitmek isterim dersen time a gitmeni öneririm, ben de time a gittim ve memnunum. Kazanmak isteyen her dershaneden kazanır, çünkü bu işin %99 u kişinin kendi çabasıdır

oligodendrogliom
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 53
Kayıt: Pzr Haz 07, 2020 10:47 am
Reputation: 15

Mesaj gönderen oligodendrogliom » Sal Haz 09, 2020 4:21 pm

Drdtus20 yazdı:
Sal Haz 09, 2020 3:48 pm
Her dersi en iyi anlatan hocadan dinlemek en güzeli
Biyokimya (yavuz şahin) mikrop (feyyaz akay) ve pediatri (stagedoctors) 300-400 tl arası bi fiyata offline satıyorlar. Geriye kalan dersleri de kitapları alıp burdaki ses kayıtlarından ya da tts ile birlikte sadece okuyarak halledebilirsin. Dershane sadece programlı gitmek ve tus havasına girmek açısından kolaylık sağlıyor illa gitmek isterim dersen time a gitmeni öneririm, ben de time a gittim ve memnunum. Kazanmak isteyen her dershaneden kazanır, çünkü bu işin %99 u kişinin kendi çabasıdır
Hocam hocam bana da mantıklısı tustime geliyor çünkü en ucuz olduğu için ve bulunduğum şehirde data yeni açıldı periferde bir şehirdeyim ,aynı zamanda Tusem bulunduğum şehirde yok ve tusworld çok iyi olduğunu düşünmüyorum ,Bunun dışında da ilk 3 sene mi İyi geçirdiğimi düşünüyorum temel tıbbi bilgilere hakimim ilk 3 sene iyi çalıştım ,iyi bir derece yapmak istiyorum bnun icin 4. Sınıftan itibaren iyi calişmak istiyorum, Yş Fa dinlemek var kafamda. Bazilari time icin cok olumsuz yaziyor ,kafami karistirdilar.

Drdtus20
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 4
Kayıt: Cmt Haz 06, 2020 9:02 pm
Reputation: 1

Mesaj gönderen Drdtus20 » Sal Haz 09, 2020 6:45 pm

Her dershanenin eksileri de var artıları da, dediğim gibi ben memnunum. time’a gidip eksik kaldığını düşündüğün dersler için ek kaynak veya ses kayıtlarından yararlanabilirsin.periferdekiler için datayı zaten önermiyorlar hele ki 17 k asla etmez

Kullanıcı avatarı
serseriler_krali
VIP
VIP
Mesajlar: 99
Kayıt: Prş Nis 20, 2017 9:47 am
Reputation: 59

Mesaj gönderen serseriler_krali » Sal Haz 09, 2020 9:20 pm

antitusif tabi ki, yıldızlar topluluğu

drsha
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 20
Kayıt: Cum Şub 28, 2020 4:37 pm
Reputation: 2

Mesaj gönderen drsha » Prş Haz 11, 2020 2:31 am

oligodendrogliom yazdı:
Sal Haz 09, 2020 1:41 pm
Hocam tustime icin mi pisman siniz ,nedenlerini anlatabilir misiniz,bazilari cok övüyor, bazilari gömüyor,
hocam gerçekten tam anlamıyla nasıl pişman olunur onu yaşadım. kitaplarında çok genel şeyleri anlatıyor ve en önemli de çok fazla hata var. özellikle temel bilimler kitapları hatalarla dolu. hani hocadan ayrı kendin çalışsan bildiklerini de unutacaksın. bu durum bir çok yerde de yazılmış zaten. o kadar para verdiğime mi yanayım yoksa kitaplarının hepsinin çöp oluşuna mı? gittim bir daha tusdata'nın son basım şampiyonların notunu aldım. yani ne diyeyim hakkımı helal etmiyorum ben bu kuruma. üstteki yazar arkadaş da bu konuya değinmiş, offline diye de kepenkleri inik saçma sapan 10 kişilik hapishaneleri offline diye açıyorlar.

tekrar diyorum bende dershane gereksiz. al son basım piyasanın en iyi kitaplarını kendin çalış. bu tarz kurumlara boşuna para kaptırma. hepsi sektör haline geldi. yazıktır günahtır.

Kullanıcı avatarı
erysipelothrix
Kayıtlı Üye
Kayıtlı Üye
Mesajlar: 32
Kayıt: Çrş Nis 01, 2020 1:50 pm
Reputation: 12

Mesaj gönderen erysipelothrix » Prş Haz 11, 2020 4:19 am

Antitusif hariç diğer dershanelere giden herkes şikayetçi
Başka forumlarda temel ve klinik en iyi kitaplar diye başlık açılmış ordan bak , sonra en güncel ve sana hitap eden hocanın ses kaydını indir, ve son olarak bilateral g. Maximusunu sandalyeye yapıştır
GÜZEL VE DÜZENLİ BİR ÇALIŞMA İLE +70 PUAN RAHAT ALIRSIN

NOT: antitusif dershanesine gidiyorum ve çok memnunum :) :)

Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj

“Destek NLP” sayfasına dön

Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyen kullanıcılar: Google Adsense [Bot] ve 12 misafir